Алба-МК е посредник и недвижими имоти консултантска фирма с добре установена организация, базирана в историческия център на Варна, който предлага на своите клиенти набор от спомагателни услуги, като управление на активи, правни, финансови, технически, кадастрални, данъци и нотариален съвет в сътрудничество с най-добрите професионалисти в съответните сектори, които предлагат квалифицирана помощ, позволявайки си събеседници да продават и лизинг в абсолютна тишина и спокойствие. Специално кимна отива в сектора на управление на активи, която предлага специално и изгодни услуги дори за клиенти с недвижими имоти активи дори малки.
Брокерски услуги
Алба-МК работи в недвижими имоти посредничество, характерна за високия професионализъм и компетентност в предлагането на страхотно качество на услуги. Брокерска дейност се извършва главно чрез подходящи рекламни инструменти, както на хартиен, така и в мрежата чрез публикуване на своите реклами в повече от 60 специални и неспециализирани портали. В допълнение, голяма база данни с имената ви позволява да предадат предложения извън традиционната реклама канал чрез целенасочени поща, лични контакти, мониторинг на заявки.
Недвижими имоти
Алба-МК може да оцени вашия имот и да предложим най-вероятната оценка както в случай на продажба и лизинг чрез обработка на най-добрата стратегия да се лекува.
Управление на богатството
След години на дейност Алба-МК има богат опит в оптимизиране на портфейла от недвижими имоти, управлявани с особено внимание към малките активи, които обикновено са пренебрегвани. Своите клиенти, при възлагане на техните имоти, дори малка, могат да получат резултатите обикновено запазени за големи мениджъри на приемлива цена и изключително изгодни и по отношение на предлаганите услуги и обхваща целия диапазон от нужди, свързани с управлението на вашите активи, недвижими имоти. Тези услуги, които са по-добре дефинирани като управление на собствеността, включват документ вземане, поради старание управление, управление на лизинг, административни, правни, данъчни, технически и поддръжка управление, отчетност управление, управление на търговски пространства, както и подкрепа при продажбата на недвижими имоти парк, през посвещавам обслужващо и персонализираното отчитане. Своите клиенти също разчита на Фасилити мениджмънт, която включва, между другото, управление на поддръжката и договорите за доставка, планирана поддръжка планове и извънредни поддръжка, управление на вина и спешни интервенции, контрол и освобождаване на разходите за поддръжка, бюджетните прогнози и баланс на разходите за поддръжка и управление, разбивка на разходите
Според хиляден таблици и повторение на наематели управление на служителите работни взаимоотношения (вратари и почистващи), провеждането на секционни Данъчно счетоводство (разходи).
Финансиране
Фирмата е в състояние да предложи всеки финансов продукт, предназначен за покупка на недвижим имот; Многобройните конвенции с водещи кредитни институции и финансови компании позволяват да предлагат традиционни финансиране, като ипотечни кредити и лизинг на недвижими имоти, и както много новаторски продукти като наем с възможност за обратно изкупуване и slowbuy при особено изгодни условия и в изключително бързо пъти.
©2008-2024 "Домаза" ООД. Последна актуализация 08/05/2024