Заявки
В подраздела Заявки на Клиенти вие можете да прегледате всичките заявки на вашите клиенти.
# - Номер на заявката. Кликнете върху него, за да редактирате информацията. Кликнете в заглавието на таблицата, за да сортирате заявките по ID. Въведете цифра и кликнете Търсене, за да търсите заявка съдържаща тази цифра в ID-то си.
Дата - Показва датата, на която е била подадена завката. Кликнете в заглавието на таблицата, за да сортирате заявките по дата. Ако искате да видите заявки, направени в определен период, в полетата над заглавието на таблицата въведете началната и крайната дата на периода.
Име - Името на клиента, направил заявката. Кликнете в заглавието на таблицата, за да сортирате клиентите по име.
Фамилия - Фамилия на клиента, направил заявката. Кликнете в заглавието на таблицата, за да сортирате клиентите по фамилия. Въведете име и кликнете Търсене, за да търсите клиент с такава фамилия.
Email - Email на клиента, пуснал заявката. Кликнете в заглавието на таблицата, за да сортирате клиентите по e-mail.
№ на имот - Тук можете да видите ID номера на имота, за който е била направена заявката. Кликнете върху ID-то и ще се отвори страницата на дадения имот. Кликнете в заглавието на таблицата, за да сортирате имотите по ID.
Статус - В полето статус ви показва статуса на заявката - непрочетен, текущ, бъдещ, архив. Кликнете върху падащото меню над колонката, за да филтрирате заявките по статус.
Сайт - тук вие можете да видите от кой сайт е била направена заявката - oт вашия личен сайт или някой от домейните на сайта ДомаЗа.
Изглед - Когато кликнете на иконката Изглед, се отваря нова страничка, където вие можете да видите всички детайли по дадената заявка - дата на запитване, ID номерa на обекта и неговата снимка, подробна информация за клиента, а също неговият въпрос и коментар.