3 инструмента на Google за продажба на имоти, за които брокерите не знаят
Представител на корпорацията Google Мелинда Бенет разказа за три малко известни рекламни инструмента, които ще бъдат полезни на брокерите, работещи с онлайн аудитория. Любопитното е, че тези инструменти са способни да намалят и разходите за традиционна реклама, тъй като позволяват да се прицелите директно във вашия таргет.
Мелинда Бенет:
«Съвременните потребители са взискателни и информирани, както никога досега. Този факт променя кардинално изискванията за маркетингови стратегии. Брокерите трябва да осигурят компетентен достъп до информация и базата с имоти. За да постигнат успех, те трябва да показват своите обяви на правилната аудитория в точното време. Google AdSense разполага с такива инструменти. Само си помислете: преди да посетят офиса ви, клиентите ВЕЧЕ са проучили стотици препоръки и предложения в Google».
По думите на Мелинда, агенциите за недвижими имоти трябва да изграждат маркетинговите си стратегии в интернет по същия начин, както го правят строителите – да започнат от стабилен фундамент. За изграждането на този фундамент помагат машинното обучение и автоматизацията на рекламните кампании – неща, които човешкият мозък не е в състояние да извърши, а Google може.
Dynamic Search Ads (DSA)
Динамични рекламни обяви в Google — отличен инструмент за брокери. С помощта на този инструмент брокерът може да запълни «празнините» по време на рекламните кампании, привличайки по този начин желаната аудитория. Същността на тази рекламна обява е в това, че вашият обект (или имоти) се предлагат на потребителя като резултат от търсенето, когато той направи запитване, тясно свързано със сайта.Предимството е в това, че заглавието и целевата страница, към която води динамичната реклама при търсене, се генерират автоматично. По думите на Мелинда Бенет, близо 15% от всички заявки за търсене са нови – брокерът едва ли е в състояние да предвиди по какъв начин потенциалният клиент ще търси имоти. Докато търсещата машина на Google ще покаже обявата по начин, по който тя да отговаря на запитването на потенциалния клиент, но все пак да съответства на вашите интереси.
Target Cost-per-acquisition (CPA)
Както знаете, рекламиращият в Google (в конкретния случай – брокерът) плаща определена сума за всяко кликване или за действие на потребителя. Благодарение на този инструмент, брокерът получава възможност да плаща «правилната» цена за клиенти, които в действителност имат намерение нещо да купят.Благодарение на машинното обучение Google е способен да «хваща» хиляди сигнали от потребители, и да съставя за тях (и за тяхната покупателна способност) мнение. В този случай, например, на сериозния клиент рекламата ще бъде показана за $5, а на потребител, който «само разглежда», същата обява ще бъде показана само за $0,25 или няма да бъде показана изобщо.
Data-Driven Attribution (DDA)
Атрибуцията, базирана на данните, ще позволи на брокерите да избегнат самозаблудата по време на рекламната кампания. Преди да купи имота, клиентът може да разгледа няколко ваши рекламни обяви. При неправилен подход, брокерът може да си помисли, че заради последната ключова дума се е стигнало до сделка. Това, обаче, не е така.Този инструмент на Google помага да бъдат анализирани всички ключови думи или рекламни блокове, които най-много съответстват на вашите бизнес цели. Благодарение на такава информация, брокерът ще може да набляга на най-ефективните канали за привличане на клиенти – това позволява да се спести не само време, но и пари.
Редакцията на Domaza се надява, че с помощта на тези инструменти рекламирането на имоти в Google ще стане по-изгодно и ефективно за брокерите. Препоръчваме ви да се абонирате за нашата Facebook страница, за да получавате полезна информация навреме.