С 1 г. се отлага издаването на технически паспорти за строежи
Новата отсрочка е заради искане на строителни предприемачи, областни и общински администрации заради липса на средства. Сроковете вече бяха удължени веднъж преди две години. Паспортите ще съдържат техническа информация- година на изграждане, вид на строителството, данни за сеизмичната устойчивост на сградата, информация за извършени ремонтни дейности след въвеждането й в експлоатация, а също и предписания за належащи ремонти. Цялостната информация в паспортите ще показва състоянието на сградите и степента им на безопасност при експлоатация. От нея ще зависят и проектите за подобряване на енергийната ефективност.
Технически паспорти ще имат всички завършени нови сгради. При старото строителство те ще се съставят само при направено обследване. Документацията ще съхранява информация в интерес на собственици, наематели, банки, обществени институции. Паспортът е и база за управление и поддържане на имота.