Пловдив с рекламна кампания за най-голямото международно туристическо изложение в Лондон
Община Пловдив традиционно ще участва и в тазгодишното излание на WTM със свой щанд в рамките на общия щанд на България на изложението. За представянето на града на престижното международно събитие, Общинското предприятие (ОП) „Туризъм“ – Пловдив вече има подготвена концепция, която включва конкретни предложения към туроператорите, обединяващи разнообразни и интересни елементи от богатиия туристически продукт на град Пловдив.
Стартът на подготовката на рекламната кампания от ОП „Туризъм“ – Пловдив е даден с пакет от публикации, предназначени да рекламират града преди и по време на туристическото изложение. Първата статия, озаглавена „Една година по пътя на Пловдив към Европейска столица на културата 2019!“, акцентира върху включването в културния живот на града на най-новите забележителности, както и върху предстоящите за отворяне за посетители атракции като: квартала на творческите индустрии „Капана“, улицата на занаятите, къща „Клианти“, Природонаучният музей, Малкатата базилика, Голямата раннохристиянска епископска базилика, Археологическият комплекс „Небет тепе“, Античният форумен комплекс, Пеещите фонтани, парк „Отдих и култура“, Гребната база, велоалеите и спортните площадки. В статията са отразени също стотиците събития от културния календар на града, а подбраният специално за статията снимков материал, следва тенденцията да представя младежкото настроение на фона на древния Пловдив.