Особености на продажбите в „премиум“ сегмента: собственик привлече модели за реклама на най-скъпата къща в Бевърли Хилз
Както отбелязва австралийското издание News.com.au, милиардерът вече е дал коментар за рекламата, която сам е заснел. По думите му, във видеото той фантазира за сексуалността на жената, която притежава луксозен имот. Също така, той е искал да покаже на бъдещия собственик какво получава заедно с покупката на тази къща, както и какъв ще стане, посочвайки „вибрациите на къщата“. Обектът на име Opus, който се рекламира във видеото, наистина е разкошен – цената му е $100 млн., това е най-скъпата къща в Бевърли Хилз. За тази цена бъдещият собственик ще получи:
- 7 спални;
- 11 бани;
- 2 басейна;
- Голямо хранилище за шампанско (в което може да се съхраняват до 170 бутилки Cristal);
- Подови настилки от дизайнера Roberto Cavalli;
- Домашно кино с 15 места с аудиосистема JBL Synthesis Audio;
- Система „Умен дом“, която позволява да се контролира температурата на въздуха и уредите;
- Конфиденциален достъп до къщата;
- Отделна кухня за мероприятия и кетъринг;
- Музей за 10 луксозни автомобила, заедно с къщата се продават златни Lamborghini Aventador и Rolls-Royce Dawn.
Нил Ниами, собственик на Opus и режисьор на видеото: «Гледайки рекламата, вие ще преосмислите отношението си към Лос Анжелис, златото, голотата, басейните, колите и дори към имотите».
Колегите на Нил смятат, че той е избрал правилен подход за продажбата на най-скъпата къща в Бевърли Хилз, тъй като клиентите му са известни спортисти и звезди от световния шоу бизнес. За тези хора е важно да притежават нещо специално и разкошно.