Сметки
Всеки регистриран потребител на ДомаЗа може да следи своите финанси в „Моя ДомаЗа” от меню „Моите финанси”. В подменю „Сметки” Вие можете да направите справка за минали и настоящи плащания за активация на пакети и банери, за реклами на имоти и др.
Вашите плащания са организирани в таблица „Сметки”, която има следните полета:
- Транзакционен номер – номер на финансовата транзакция. Кликнете в заглавието на колоната, за да сортирате банерите по номер на транзакция.
- Основание за плащане – показва каква е причината за плащането. Основанието за плащане може да бъде „Зареждане на Салдо” или „Обнови dPanel”. От падащия списък над колоната изберете основанието за плащане за да се изведат сметките за избраната причина.
- Сума (EUR) – сума в евро, която трябва да се плати или вече е платена, в зависимост от полето статус.
- Дата – показва се датата и часа на създаване на транзакцията. Поставете курсора в едно от полетата над колоната и автоматично ще се появи календар, от където лесно може да изберете дата. Натиснете бутона „Търсене” и на екрана ще се покажат Вашите сметки за търсената дата или времеви интервал.
- Плащане до – показва се датата и часа, до когато трябва да се плати съответната сума. Поставете курсора в едно от полетата над колоната и автоматично ще се появи календар, от където лесно може да изберете дата. Натиснете бутона „Търсене” и на екрана ще се покажат Вашите сметки за търсената дата или времеви интервал.
- Платени (EUR) – показва каква сума е платил потребителя. Ако не е платил нищо, ще се изведе нула. Кликнете в заглавието на колоната, за да сортирате сметките по платена сума.
- Статус – показва какъв е статуса на сметката. Тя може да бъде „Платена”, „Неплатена” или „Проблемна”. От падащия списък над колоната изберете вид статус за да се изведат сметките за избрания статус.
- Плати – за да платите сметката, кликнете на иконата „Плати”. Ще се отвори страница с информация за транзакцията и начините на плащане. Повече информация на „Моите обяви”-> „Реклама на обяви” и „Моите реклами”-> „Активиране на реклама”. На екрана ще се изведе информация за транзакцията и начините за плащане:
-- Чрез PayPal - потребителят се пренасочва към страницата на PayPal за да продължи с плащането.
- Чрез банков трансфер – На сайта има указания и информация за плащането по банков път. Следва потребителят да въведе информация за проведеното плащане. Данните ще бъдат изпратени и ще очакват потвърждение от счетоводния отдел на Домаза. Ако всичко е било успешно кредитът Ви ще бъде зареден.
-
Изтрий – за да изтриете сметката, кликнете на иконата „Изтрий”.